Bounce

Var och uppträdde med vår streetkoreografi på folkbildningsforumet på Konsert & Kongress idag och det gick väl okej. Var väl inte så värst många som tittade på, men ändå tillräckligt för att få sig en liten adrenalinkick! Sen imorse så hade vi jazz med Yolanda tillsammans med gymnasietreorna på Dansprogrammet. Och det var riktigt roligt må jag säga! Kändes lite som en audition nästan bara för att vi var så sjukt många inne i salen... Men kul var det!

Sen ikväll har jag varit på Ikano, hade tänkt shoppa lite julsaker och sånt på IKEA, men istället blev det en salladsskål, ett par nya hörlurar till min Ipod (tredje paret av samma sort, katterna bet av de första, sen slarvade jag bort det andra, så nu hoppas jag att det är tredje gången gillt.) Sen så har jag provat jeans i sinne. Provade ett par skitsnygga Diesel-jeans, men kunde inte bestämma mig om jag ville ha baggy eller tajt modell, så jag hittade ett par Lee-jeans istället, och ja. Snygga var de, men kostade gjorde de ju också. Så det blir då inget köp nu iaf... Men sugen är jag, det kan jag inte förneka... :)

Och imorgon blir det löpning igen, var längesen nu, så jag gruvar mig lite smått, både med tanke på kondisen, men även pga träningsvärken i benen från baletten. Haha. Nä, men det är bara att köra!

Ska sortera tvätt nu. Pepp, pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0