Back to Schtaaaan

Imorgon bär det av mot Skellefteå igen och det ska verkligen bli kul att komma hem igen! Och jag längtar efter snön! Herregud, här är det ju grönare gräs än vad vi har hemma i juni typ. Nä, men lite julstämning hade ju inte suttit fel.

Så nu håller vi på att packar och städar för fullt, sen imorgon blir det att åka in till Ikano en snabbis för att inhandla lite julklappar. Sen bär det av. :)

Och igår var jag på en liten fest med mina kära arbetskamrater. Och det var en trevlig kväll må jag säga. :) Först förfest hos Mickis, sen utgång på Platå, sen Burger King (varför har jag typ börjat digga det?) och sen begav jag och Andrea oss hem för att sova... Och idag har jag bara jobbat. Sista dagen för det här året på IS. :(

Men... Ses snart, kära skelleftebor!






Kommentarer
Postat av: Fia

Weeee, längtar tills vi ses! :D pusspuss

2008-12-22 @ 15:32:57
URL: http://fiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0