Aj, min kropp!

Hade street imorse och vi skulle lära ut olika diagonaler till varandra och Linn och Amandas diagonal tog död på mig. Den var sjukt rolig, men som dom sa, varning för handleds-och låront. Haha. Kommer ha helt underbar träningsvärk imorgon!

Sen så var jag, Amanda och Linn förbi bibblan idag för att skriva ut lite ansökningspapper. Och det blev endast 45 sidor var. Haha. Tömde skrivaren på papper... Men den stora frågan är hur man ska lyckas fylla i alla dessa papper? Men det löser sig nog, får försöka plocka fram sina engelskakunskaper och styra upp det där.

Och nu ikväll blir det mys med tjejerna, så jag och Amanda ska bege oss till affären nu innan de andra kommer. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0