Tåskor, trikåer, blod, svett och tårar...

Har ingen som helst motivation för att packa, så jag sätter mig här istället...

Det är helt galet vad jag längtar efter att få börja om att dansa igen! Det här året utan dansen har varit plågsamt. Det var ganska skönt att få en liten paus med dansen just efter studenten eftersom man var så fruktansvärt slut efter allt med projektarbetet och all betygsångest. Men efter att ha haft uppehåll med dansen ett tag, så insåg jag verkligen hur mycket jag saknar det! Jag har ju trots allt dansat sedan jag var 4 år och dansen har blivit allt mer betydande för mig ju äldre jag blivit och nu funderar jag starkt på en framtid inom det.
Så vi får se vart det bär av efter det här året i Linköping.




Jag och Kajza i årskurs 2 - "Rock 'n Roll Highschool".



"Fix You", också årskurs 2.



Jag i "Hallelujah", projektarbete årskurs 3. "En ljusare nyans av svart av ES3c"



"Kirurgdansen" , projektarbete årskurs 3 - Jag, Kajza, Kaisa, Challe, Cissi, Hanna och Linn.



Dansväxthuset 06/07 - Efter föreställningen "Puzzle Me" i Härnösand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0