Sega, hemska dag...

Har jag bett om att det ska vara såhär fruktansvärt dåligt väder? Man blir ju helt sjukt deprimerad. Och bättre blir det inte av att lägenheten ser ut som ett bombnedslag. Det är så fruktansvärt skitit överallt. Usch och fy. Längtar så sjukt mycket tills all packning är klar och vi är på plats i Linköping. Kommer bli så skönt.

Middagen igår hos svärföräldrarna var väldigt trevlig. Och min pojkväns systerbarn Vilbur och Theo är så söta. Skulle lätt krama sönder dem om jag fick chansen!

Och idag händer ungefär lika mycket som de senaste 2 dagarna. Ska packa, packa och återigen packa. Sen kommer mamma och Simone på besök. Alltid trevligt med lite sällskap. Sen när Nils slutar jobba ikväll så blir det ännu mer packning. Får jag säga att jag är grymt less på det?



Söt-Vilbur och Hector.

 


Söt-Theo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0