Lägenhetsnyckeln kirrad!

Nu är nyckeln till lägenheten i Linköping hämtad, så nu är det bara att vänta och se... Känns dock lite knäppt att ha skrivit på ett kontrakt till en lägenhet som man aldrig sett. Men är det en 3:a på andra våningen på 76 kvm med 1 km till IKEA så kan jag nog ta det mesta. Hoppas jag. Och hyran är ju inte heller så pjåkig. Endast 3300 kr/månad. Känns helt okej! Men det jag egentligen oroar mig för mest är nog tapeterna... Tanten som bott där tidigare har bott där i 24 år! Så då kan man ju faktiskt vänta sig nästan precis vad som helst... Och ja, blommiga tapeter är nog det värsta.



Ser det ut såhär så dör jag nog lite grann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0