Jag ger upp...

...med packningen alltså.

Har packat hela morgonen och har nog fått ner alla smågrejer, så nu är jag mer less än någonsin... Men som tur är så är det inte så mycket kvar, typ bara stora och tunga saker, typ datorn. (Kommer vara en otroligt dålig bloggare sen när den är nerpackad, men kommer igen så fort jag bara kan). Och sen är det ju städningen som gäller. Kan väl inte säga att jag är alltför motiverad på den. Var längesen det var såhär skitit i lägenheten. Men vad gör man?

Hur som helst. Imorgon kl. 08.00 kommer flyttgubbarna och tar alla våra grejer. Sen är det bara att vänta tills kl. blir 16 och vi (jag, Mamma, Marcus och hans kompis) kommer flyga ner till Stockholm, för att sedan ta tåget ner till min bror i Norrköping. Därefter blir det att bo i Norrköping i två dagar och hitta på trevligheter. Och slutligen på söndagkväll så drar jag och mamma vidare till Linköping för att installera oss i lägenheten. Sen på måndag så börjar ju skolan. Exciting.

Och på lördag kommer Nils och hans mamma ner med resten. Ser redan framemot det. :)

Sen så är det ju en hel del jag egenltigen borde ha fixat innan vi åker. Typ en kalender, skrivit färdigt mitt CV, letat reda på mina borttappade slutbetyg från gymnasiet m.m. Men vi säger att det löser sig.

Annars är det här är precis likadan dag som de som varit tidigare i veckan. Jag är trött, less och uttråkad och vill börja träna nu. Känner mig som världens soffpotatis. Men som tur är så är det inte länge kvar nu tills det blir ändring på det. Och jag tror aldrig jag längtat efter något så mycket som det! Jag vill svettas, bli slutkörd och känna att jag faktiskt förtjänar att ligga och dega i soffan en hel kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0