Hade nästan glömt...

Motivation för packning? Fortfarande lika med noll.

Har istället bosatt mig vid datorn för att styra upp mitt presentkort på resor som jag vann för 1 år sedan. Men problemet är att det går ut i oktober och hur i friden ska jag hinna fara någonstans innan det? Nog för att jag är jävel på att fixa såna saker när det väl gäller resor, men nu känns det faktiskt lite hopplöst med tanke på att man har skolan... Får sälja det helt enkelt! Någon som vill ha ett presenkort på Apollo? Dock bara 500 kr, men ändå alltid något? :)

Kom förövrigt nyss på att jag ändå får min utlandsresa nästa år i juni. Det är ett bra tag dit, men ändå något att se framemot. Vi kommer åka till Nerja i Spanien i antingen 1 eller 2 veckor, tillsammans med Nils och hans familj och bo i någon mysig lägenhet som de hyrt. Kan ju inte göra annat än längta!

Dessutom. Det är nästan sol ute nu. Men bara nästan...



Jag klagar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0