En utlandsresa, tack!

Sitter och drömmer mig tillbaka till vår Tunisienresa i juni. Det var verkligen helt underbart! Och hade jag bara tid innan skolan började så skulle jag lätt åka iväg någonstans igen... Men jag hinner verkligen inte och det känns surt som bara den! Älskar ju trots allt sol och värme och skulle döda för att få bo någonstans där det var varmt jämt! Men jag lovar, när jag blir pensionär så köper jag mig något pimpigt lyxhus vid stranden och bosätter mig där året runt. Yes. Det är min plan.



Soool! Och världens största hotell och världens största hand, i särklass.



Hot as hell.



Underbara, varma sand.



Jag och älsklingen min.



På väg upp i luften. Hade lite dödsångest här...



...men häftigt var det! Så får ni chansen, så gör det!



Ja, en underbar resa var det. Vill tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0